Υπαναχώρηση, Ακύρωση Παραγγελίας και Επιστροφές Προϊόντων
Ακύρωση Παραγγελίας
Έχετε δικαίωμα ακύρωσης της παραγγελίας σας, αν μας γνωστοποιήσετε την επιθυμία αυτή εγκαίρως (πριν την αποστολή της). Επικοινωνήστε μαζί μας μέσω email ή τηλεφώνου για να γίνει ακύρωση. Προτιμήστε την επικοινωνία μέσω τηλεφώνου για την γρηγορότερη διεκπεραίωση του αιτήματός σας. Σε αυτήν την περίπτωση, αν έχει πραγματοποιηθεί προπληρωμή της παραγγελίας σας, τα χρήματα θα επιστραφούν το συντομότερο δυνατόν (δείτε τις πληροφορίες πληρωμών για περισσότερες λεπτομέρειες).
Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων
Ανεξαρτήτως του δικαιώματός σας για Ακύρωση Παραγγελίας σύμφωνα με το προηγούμενο άρθρο, έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παραγγελία σας εάν το Κατάστημα παραβιάσει τις υποχρεώσεις του, κυρίως όταν το προϊόν παρουσιάζει πραγματικά ελαττώματα. Βασική προϋπόθεση είναι να ενημερώσετε το κατάστημα εντός 48 ωρών από την παραλαβή του προϊόντος, σε διαφορετική περίπτωση το κατάστημα διατηρεί το δικαίωμα να μην προβεί σε οποιασδήποτε μορφής αποζημίωση.
Αν αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελαττωματικό προϊόν, έχετε το δικαίωμα μη αποδοχής και επιστροφής του με δυνατότητα αντικατάστασής του με άλλο προϊόν της ίδιας κατηγορίας, εφόσον είναι διαθέσιμο ή επιστροφής των χρημάτων που καταβάλατε. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν. Στην περίπτωση αυτή τα έξοδα αποστολής του νέου προϊόντος ή επιστροφής των χρημάτων σας, επιβαρύνουν αποκλειστικά το κατάστημα.
Επιστροφή προϊόντων / Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσετε, αζημίως και χωρίς να υποχρεούστε να μας γνωστοποιήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την επιστροφή των προϊόντων, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημερομηνία που θα τα παραλάβετε. Στην περίπτωση αυτή σας επιβαρύνει μόνο το άμεσο κόστος επιστροφής των προϊόντων. Τα αρχικά έξοδα αποστολής της παραγγελίας σας δεν επιστρέφονται. Επιστροφές γίνονται δεκτές μόνο εφόσον τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε βρίσκονται στην ίδια κατάσταση στην οποία τα παραλάβατε, χωρίς δηλαδή να έχουν αποσφραγισθεί ή να έχει παραβιασθεί η συσκευασία τους, μαζί με τα έγγραφα, την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο και τη συσκευασία που συνόδευε το προϊόν.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, η επιστροφή των χρημάτων σας θα ολοκληρωθεί εντός τεσσάρων (4) ημερών από την ημερομηνία που θα παραλάβουμε τα προϊόντα σε τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εάν η παραγγελία σας έχει πληρωθεί με αντικαταβολή ή με τραπεζική κατάθεση. Για παραγγελίες που έχουν πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική/πιστωτική κάρτα η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο.